Hi ha un anunci vist recentment, que reprodueixo a l'encapçalament d'aquest article, que m'ha cridat l'atenció. Es tracta de la tecnologia "Hands-Free Slip-Ins", que traduït lliurement, seria quelcom com "Mira, mama, em poso les sabates sense mans". La publicitat té frases sorprenents com "Sin agacharte", "Sin tocar tus zapatillas", o "No tendrás que tocas tus zapatillas nunca más". Em pregunto si tocar-les amb el peu entra a la categoria de "sense contacte", però, qüestions filosòfiques a banda, m'agradaria centrar-me en allò que he pensat en termes d'estratègia empresarial en veure l'anunci.

Aquest article és per a subscriptors de qualsevol dels plans següents: Matoll, Arbust o Arbre

Registra't i actualitza el teu compte per a tenir accés a l'article.

Registra't ara Ja tens un compte? Entra
T'has subscrit amb èxit a Underdogs
Benvingut/da de nou!
Genial! Ja estàs registrat/da!
Genial! Has actualitzat el teu correu!
El teu enllaç ha caducat
Felicitats! Consulta el teu correu per l'enllaç màgic per a accedir.